Regulamin korzystania z usług przewozowych realizowanych przez FKF Spółka z o.o. z dnia 27 lutego 2012 roku.

  1. Zabrania się przewozu w bagażu, jak również posiadania przy sobie materiałów i przedmiotów, które mogą zagrażać bezpieczeństwu w transporcie, stwarzać możliwość wyrządzenia szkody innym Podróżnym bądź Przewoźnikowi oraz narażać Podróżnych na niewygody. 

  2. Zabrania się przewozu rzeczy, których przewóz jest niedozwolony na podstawie odrębnych przepisów. 

  3. Przewoźnik nie odpowiada za opóźnienia lub odwołania wyjazdów z przyczyn od niego niezależnych (np. zamknięcie granic, żywioły, utrudnienia w ruchu drogowym lub na przejściach granicznych, itp.), ani wynikających z nich dalszych, bliżej nieokreślonych następstw. 

  4. Pasażer odpowiada za szkody wyrządzone Przewoźnikowi i innym Pasażerom na zasadach ogólnych prawa cywilnego. 

  5. Przewoźnik nie odpowiada za przedmioty pozostawione w pojeździe po zrealizowanym przewozie.

  6. Pasażer, który wskutek zaniedbania bądź w sposób umyślny powoduje zanieczyszczenie pojazdu, zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Przewoźnika kary umownej w wysokości 200 PLN oraz do naprawienia wyrządzonej szkody.

  7. Pasażer objęty jest ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) Przewoźnika. Ubezpieczenie to obejmuje jedynie sytuacje, jakie mogą zdarzyć się w trakcie pobytu Pasażera w pojeździe. Wszelkie zdarzenia losowe, powodujące jakiekolwiek szkody powstałe poza pojazdem, nie są objęte ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej Przewoźnika. 

  8. W przypadku przerwania jazdy na skutek awarii pojazdu i niemożności kontynuowania jazdy, Przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportu. 

  9. Pasażer proszony jest o stawienie się na kwadrans przed planowanym rozpoczęciem realizowania zadania przewozowego przez Przewoźnika. Nie stawienie się pasażera w chwili odjazdu jest traktowane jako rezygnacja z przejazdu. 

  10. Przewoźnik ma prawo odmówić wejścia do pojazdu lub odmówić dalszego kontynuowania przewozu w przypadku, gdy Pasażer: 

    1. nie przestrzega regulaminu przewozu, 

    2. zachowuje się w sposób uciążliwy dla współpasażerów 

Wyjazdy organizowane przez Przewoźnika

  1. Warunkiem zgłoszenia uczestnictwa w wyjeździe organizowanym przez Przewoźnika jest wpłata zaliczki w wysokości 25% podanej przez Przewoźnika ceny po wcześniejszej rezerwacji miejsca w pojeździe drogą elektroniczną (email). Zaliczka powinna wpłynąć na konto Przewoźnika w ciągu 7 dni od momentu rezerwacji miejsca w pojeździe na dany wyjazd. Wpłata pozostałych 75% ceny musi nastąpić w terminie do 14 dni przed planowanym wyjazdem. Jeżeli wpłata nie zostanie dokonana, rezerwacja miejsca w pojeździe zostanie anulowana.

  2. Wyjazd dojdzie do skutku przy grupie minimum 15 osób. W przypadku frekwencji poniżej 15 osób wyjazd może być zrealizowany, lecz cena będzie wyższa od ceny podanej w dziale ‘Autopromocja’. Kwota będzie ustalana indywidualnie do każdego wyjazdu. W przypadku niezrealizowania wyjazdu przez Przewoźnika, zaliczka wpłacona na konto Przewoźnika zostanie zwrócona osobie zamawiającej poprzez zwrot środków pieniężnych na konto bankowe.

  3. W przypadku rezygnacji z wyjazdu z winy Podróżnego, Przewoźnikowi przysługuje prawo do dokonania potrąceń następujących kwot :

    1. powyżej 21 dni przed wyjazdem – 50% kwoty zaliczki,

    2. od 21 do 14 dni przed wyjazdem – 100% kwoty zaliczki,

    3. od 14 dni do 7 dni przed wyjazdem – 50% ceny za dany przejazd,

    4. poniżej 7 dni przed wyjazdem – 90% ceny za dany przejazd.

Wyjazd organizowany przez Organizatora (osoba fizyczna lub prawna zamawiająca przewóz dla zorganizowanej grupy Podróżnych).

  1. Warunkiem rezerwacji określonego przez Organizatora pojazdu w określonym terminie jest przesłanie drogą elektroniczną (email) lub faxem zlecenia wynajmu pojazdu oraz wpłata zaliczki w wysokości minimum 25% ustalonej z Przewoźnikiem ceny danego przejazdu. Zaliczka powinna wpłynąć na konto Przewoźnika w ciągu 7 dni od momentu przyjęcia zlecenia wynajmu pojazdu. Jeżeli wpłata nie zostanie dokonana, rezerwacja miejsca w pojeździe zostanie anulowana. Wpłata reszty ceny następuje w terminie do 14 dni po zrealizowanym zadaniu przewozowym.

  2. W przypadku rezygnacji z wyjazdu z winy Organizatora, Przewoźnikowi przysługuje prawo do dokonania potrąceń następujących kwot :

    1. powyżej 21 dni przed wyjazdem – 25% kwoty zaliczki,

    2. od 21 do 14 dni przed wyjazdem – 50% kwoty zaliczki,

    3. od 14 dni do 7 dni przed wyjazdem – 75% kwoty zaliczki,

    4. poniżej 7 dni przed wyjazdem – 100% kwoty zaliczki.

  1. Przewoźnik oświadcza, że posiada:

    1. Licencję na wykonywanie krajowego i międzynarodowego przewozu osób,

    2. Ubezpieczenie pasażerów (NNW) podczas realizowanego przewozu.

  1. Wszelkie reklamacje wynikające z realizacji umowy przewozu należy kierować na adres siedziby Przewoźnika, tj.: FKF Spółka z o.o., ulica Limanowskiego 125/12, 91-340 Łódź w okresie jednego miesiąca od zaistnienia okoliczności będących przedmiotem reklamacji. Osobą uprawnioną do składania reklamacji jest Pasażer lub jego prawny opiekun. Reklamacje złożone przez osoby trzecie nie będą rozpatrywane. Przy zgłoszeniu reklamacji należy opisać zaistniałe okoliczności, zastrzeżenia, doznane szkody oraz podać roszczenia. Przewoźnik rozpatruje reklamacje w terminie jednego miesiąca od dnia jej doręczenia na wskazany powyżej adres.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń do nas lub napisz.

+48 501 952 311+48 501 138 242

biuro@fkftransport.pl